logo
Biuletyn Informacji Publicznej
Miejskie Przedszkole "Słoneczna Ósemka" w Ełku
logo Ełk
logo BIP
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY GŁÓWNY KSIĘGOWY wersja z dnia 22-08-2023 13:22

DYREKTOR MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA „SŁONECZNA ÓSEMKA” W EŁKU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO 

PRACY GŁÓWNY KSIĘGOWY

W MIEJSKIM PRZEDSZKOLU „SŁONECZNA ÓSEMKA” W EŁKU


Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

I. Wymagania niezbędne :

  1. posiada obywatelstwo polskie,
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  3. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. cieszy się nieposzlakowaną opinią,
  5. posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego,
  6. spełnia jeden z poniższych warunków:
    1. ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
    2. ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
    3. jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów

II. Wymagania dodatkowe:

  1. Dobra znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem jednostki sektora finansów publicznych – jednostki oświatowej:
    1. ustawy o finansach publicznych,
    2. ustawy o rachunkowości,
    3. ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
    4. ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
    5. Karta Nauczyciela,
    6. ustawy o pracownikach samorządowych,
    7. Kodeks Pracy,
    8. ustawy o podatku od towarów i usług,
    9. rozporządzenia w sprawie klasyfikacji budżetowej,
    10. rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej,
    11. rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
    12. ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,
    13. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (…)
    14. ustawy Prawo oświatowe,
    15. ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
    16. ustawy o przeciwdziałaniu prania pieniędzy oraz finansowania terroryzmu,
  2. Znajomość zagadnień płacowych i ubezpieczeniowych w jednostkach budżetowych.
  3. Znajomość obsługi systemu bankowości elektronicznej.
  4. Znajomość obsługi programów : księgowość budżetowa , środki trwałe, rejestr VAT program ePłatnik i aplikacji SIO , PFRON, Vulcan kadry i płace, PUMA.
  5. Znajomość zasad sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych.
  6. Biegła obsługa komputera w zakresie programów Microsoft Office.
  7. Znajomość obsługi portal ZUS.
  8. Znajomość obsługi e PUAP – Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej, elektroniczne wysłanie sprawozdań.
  9. Samodzielność i umiejętność pracy w zespole.
  10. Terminowość, rzetelność i odpowiedzialność.
  11. Zdyscyplinowanie w wykonywanych zadaniach.
  12. Komunikatywność, wysoka kultura osobista.
  13. Preferowane doświadczenie na stanowisku głównego księgowego w placówkach oświatowych.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki budżetowej.
  2. Wykonywanie dyspozycji środków pieniężnych.
  3. Kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
  4. Kontrola kompetentności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
  5. Opracowanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów finansowych.
  6. Tworzenie projektu budżetu dla palcówki ( plan wydatków i dochodów).
  7. Kompletowanie dokumentów finansowych- księgowych.
  8. Dokonywanie przelewów drogą elektroniczną.
  9. Prowadzenie ewidencji finansowo- księgowej ( dekretowanie i wprowadzanie do systemu).
  10. Sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych.
  11. Prowadzenie spraw dotyczących rozliczeń z urzędem skarbowym, zakładem ubezpieczeń społecznych.
  12. Prowadzenie spraw dotyczących rozliczeń PFRON.
  13. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych placówki.
  14. Prowadzenie i rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
  15. Przygotowanie danych do sprawozdań GUS w zakresie ruchu środków trwałych.
  16. Kontrolowanie stawek żywnościowych w placówce.
  17. Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych i tajemnic ustawowo chronionych.
  18. Przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych.
  19. Opracowanie harmonogramu inwentaryzacji mienia przedszkola z uwzględnieniem obowiązującej częstotliwości i terminów inwentaryzacji poszczególnych składników aktywów i pasywów.
  20. Wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska.

IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku

Praca o charakterze biurowym wymagająca kontaktu z interesantami (osobiście, telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej) oraz z różnego rodzaju instytucjami. Praca w budynku głównym Miejskiego Przedszkola „Słoneczna Ósemka” w Ełku, ul. Dobrzańskiego 3, 19-300 Ełk.

Praca przy komputerze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00-15:00

Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

Wynagrodzenie ustalone na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. 2021 r. poz. 1960) i Regulaminu Wynagradzania.

V. Wymagane dokumenty

  1. List motywacyjny – podpisany przez kandydata,
  2. Kwestionariusz dla osobowy ubiegającej się o zatrudnienie - podpisany przez kandydata,
  3. Życiorys zawodowy (CV) – podpisany przez kandydata,
  4. Kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  5. Dokument potwierdzających staż pracy w księgowości,
  6. Kserokopie dokumentów o ukończonych kursach podnoszących kwalifikacje ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  7. Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  8. Podpisane oświadczenia o nie byciu prawomocnie skazanym za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
  9. Podpisane oświadczenie o nie byciu prawomocnie skazanych wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  10. Podpisane oświadczenie o braku orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
  11. Oświadczenie o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko.
  12. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania w/w stanowiska,

VI. Postępowanie składać się będzie z dwóch etapów:

I etap - weryfikacja dokumentów

II etap – rozmowa kwalifikacyjna

VII. O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu naboru kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne, zostaną powiadomieni indywidualnie.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w siedzibie Miejskiego Przedszkola „Słoneczna Ósemka” w Ełku, ul. Dobrzańskiego 3, 19-300 Ełk.

Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko głównego księgowego w Miejskim Przedszkolu „Słoneczna Ósemka” w terminie do godziny 14:30 dnia 28 sierpnia 2023 r.

Załączniki

1. 1570960940_KSIEGOWY NABOR.pdf (159.1 KB)
Data wprowadzenia do BIP: 22-08-2023 13:22 | Data wytworzenia informacji: 22-08-2023
2. 643307104_03_Oswiadczenie_o_zdolnosci_do_czynnosci_praw.pdf (221.3 KB)
Data wprowadzenia do BIP: 22-08-2023 13:22 | Data wytworzenia informacji: 22-08-2023
3. 176563441_oświadczenie_o_niekaralności.pdf (30.4 KB)
Data wprowadzenia do BIP: 22-08-2023 13:22 | Data wytworzenia informacji: 22-08-2023
4. 554839423_owiadczenie-o-wyrażeniu-zgody-na-przetwarzanie-danych-osobowych-do-celow-naboru.pdf (338.1 KB)
Data wprowadzenia do BIP: 22-08-2023 13:22 | Data wytworzenia informacji: 22-08-2023